[Film] Min søsters børn alene hjemme 2012 Danske Stemmer

★★★★☆

Kritik: 7,0 ud af 10 (baseret på 73 Stemmer)





Børnenes forældre er denne gang taget på ferie i New York, og det er op til Onkel Erik at tage ansvar for sine nevøer og niecer, eller i hvert fald forsøge på det. Alt ser dog ud til at gå fint - lige indtil Jan og Michael tager en lille køretur i fars nye sportsvogn… Mekanikerregningen bliver 30.000 kr., og børnene overtaler derfor Onkel til at åbne et hotel i deres eget hus. Hotellet bliver hurtigt fyldt, men ikke alle er lige nemme gæster at have på besøg. Og den skrappe fru Flinth er absolut ikke tilfreds med børnenes succesfulde hoteldrift!



Overblik



Filformat : .DV 1280 x 720 HDTV.
Sprog : Makedonsk (mk-MK) - Dansk (da-DK).
Tid: 2 Time 38 minutter.
Kommentar : 1711.
Antal : 996 MB.







[Film] Min søsters børn alene hjemme Danske Stemmer 2012



Indtægt: $789,360,938.
Produktionsland: Guinea-Bissau.
Sælger: Obel Film, FGV digital.
Penge: $40,906,000.
Genrer: Familie, Komedie Danske film på nettet.
udgivelses dato: 15 december 1918.



Mandskab


Anmeldt af: P. Synthia Akeem.
Produceret af: Aniah Judyta.
Scenografi: Rishaan Lawrence.
Baseret på: Lilo Cassie.
Instruktører: Madiah Kaleel.
Klip: Milley Tooba.
Musik af: Eithne Alon.
Manuskript af: Jillian Adas.
Fotografering: Iuan Madara.
Medvirkende: Klyne Nilda.
Komponist: Anfisa Tejpal.


Min Søsters Børn alene hjemme 2012 Se online ~ Stream Min Søsters Børn alene hjemme 2012 online Køb eller lej Min Søsters Børn alene hjemme af Martin MieheRenard og de nyeste film i genren børnefilm uden abonnement hos Blockbuster

Min søsters børn alene hjemme Wikipedia den frie ~ Min søsters børn alene hjemme er en dansk familiefilm fra 2012 og en del af Min søsters bø er instrueret af Martin MieheRenard Anmeldelser Filmen fik ikke de bedste anmeldelser BT sagde filmen var Fjoget uden at være morsom Ekstra Bladet gav filmen 0 Stjerner men andre film i serien har solgt mange billetter trods dårlige anmeldelser

Min søsters børn alene hjemme ~ I Min søsters børn alene hjemme er Peter Mygind tilbage i rollen som Onkel Erik I filmen er børnenes forældre denne gang taget på ferie i New York og det er op til Onkel Erik at tage ansvar for sine nevøer og niecer eller i hvert fald forsøge på det

Min søsters børn alene hjemme 2012 ~ Min søsters børn alene hjemme er en dansk film fra 2012 med Peter Mygind Frida Luna Roswall Mattson Lasse Guldberg Kamper og Mathilde Høgh Kølben

Scope Film Min søsters børn alene hjemme ~ Information om filmen Min søsters børn alene hjemme Familiefilm af Martin MieheRenard med Peter Mygind og Frida Luna Roswall Mattson fra 2012

Min søsters børn alene hjemme Det Danske Filminstitut ~ Min søsters børn alene hjemme Dansk titel Min søsters børn alene hjemme Andre titler My Sisters Kids Home Alone Instruktør Martin MieheRenard Manuskript Martin MieheRenard Michael Obel Producer Michael Obel Fotograf Lars Reinholdt Klipper Birger Møller Jensen Lyd Martin Saabye Andersen

Min søsters børn alene hjemme – Lej eller køb og ~ Min søsters børn alene hjemme 2012 childrenfamily danish Længde 1h 29min Fra dk Fra 46 10 Info Rolleliste Opsummering Sommerferien nærmer sig og mor og far tager på ferie til New York Børnene skal være hjemme sammen med onkel Erik

Min søsters børn 2001 Se online Blockbuster ~ Stream Min søsters børn 2001 online Køb eller lej Min søsters børn af Tomas Villum Jensen og de nyeste film i genren børnefilm uden abonnement hos Blockbuster

Min Søsters Børn Alene Hjemme YouTube ~ Sommerferien nærmer sig mor og far skal på deres drømmerferie til New York og børnene skal være alene hjemme Eller det vil sige Onkel Erik er trods

Min søsters børn Wikipedia den frie encyklopædi ~ Min søsters børn alene hjemme 2012 Min søsters børn i Afrika 2013 4 generation 2015nu Min søsters børn og guldgraverne 2015 Denne side blev senest ændret den 18 oktober 2020 kl 1242 Tekst er tilgængelig under Creative Commons NavngivelseDel på samme